عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

نخستین هدیه آسمانی

عسلی 2 تا صدف دیگه در آورد

1390/5/26 0:22
نویسنده : مریم طالبی
297 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان دخمل نازم

 

خیلی وقته که تو دخملم به مامان مهلت نمیدی که برات بنویسم.ولی یه خبر خوب دارم

خانمی مامان بالاخره ٢ تا دندون بالاشم در اومد

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

شبا به خاطر دردش از خواب میپری و گریه میکنی مامانم واست ژل کین بیبی میزنه تا دردش آروم شه.

   

 

عسل جون دندونای پایین و بالاشو به هم میکشه و صدای کشیدن دندوناش به همو همه از فاصله دو متری میتونن بشنون.خودش کلی با این کار حال میکنه .

 

تمرین راه رفتن نفسمم خیلی بهتر شده اگه قبلن ٢ قدم میرفت و میخورد زمین الان شده چهار قدم.

 

عسلکم با گفتن دو بار حرف میم منو صدا میکنه ولی باباشو با دو بار یا چند بار گفتن حرف ب

 

یه کار دیگه ای که تازه یاد گرفته اینه که وقتی از یه ارتفاع مثل مبل یا تخت میخواد بیاد پایین برمیگرده و خودشو یواش یواش سر میده پایین در حالی که دستاشو  هنوز به مبل یا روتختی گیر داده وقتی خیالش راحت میشه که پاش به زمین رسیده اون وقت دستاشو ول میکنه.

 

 عسل خانم چیزایی که مال خودش نیستو بر میداره تا میاییم ازش بگیریم در میره این جوری

 

 

نفسم   تا رسیدن به ١١ ماهگیش چیزی نمونده الانم کنارمه و داره با بند جورابش و باجایی که از من گرفته تا من راحت تایپ کنم مثل گوشی تلفن و دسته کلید بازی میکنه.یه جورایی آدم فکر میکنه این چیزا زنده اند آخه مرتب باهاشون حرف میزنه

 

الانم دیگه به من اویزون شده و داره بیتابی میکنه

باید برم

تا بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هانیه سادات
26 مرداد 90 11:32
سلام. لینکتون کردم. منو با اسم شکلک و زیباساز هانیه لینک کنید. ممنون.

ممنون