عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

نخستین هدیه آسمانی

نمایشگاه کتاب تهران

1394/2/26 1:57
نویسنده : مریم طالبی
465 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم .عسل شیرینم

امروز رفته بودیم نمایشگاه کتاب تهران.و برای شما کلی خرید کردیم.یه عالمه سی دی نرم افزاری شاد شاد که حالشو ببری و کیف کنی.مامان جون اونجا پر بود از کتابای خوشگل.من شرمندتم که نتونستم برات کتاب کاغذی بخرم.به خدا مامان جون اگر قرار نبود بریم برات کلی کتاب میخریدم ولی اگر قرار باشه اینهمه کتاب بخواهیم ببریم.دیگه نمیتونیم وسایل ضروریمونو با خودمون ببریمش.همین الانشم شک دارم بتونم کل وسایلتونو ببرم با خودم.ولی قول میدم.رفتیم کانادا خوشگل ترشو براتون بخرم.باشه گلکم.عاشقتم.

اینم نفس خوشگل من با خریداش تو نمایشگاه.

دوستون دارم.هوارتا.خدایاااااااااااااااااااااااااا شکرت واسه همه خوبیهات.لطفا" خدا جونم همیشه همیشه کنار جوجو هام باش و مراقبشون باش.

 

پسندها (1)

نظرات (0)