عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

نخستین هدیه آسمانی

سفر شمال

1393/7/12 15:23
نویسنده : مریم طالبی
488 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان عسل خوشگلم

شهریور ماه سال 1393 با داداش آدرین سه ماه و نیمه و مامان و بابا جون راهی محمود آباد شدیم و شب رو در همون هتلی که عروسی من و با باجون اونجا بود سپری کردیم.منو بابایی واسه عروسیمون یه شب هتل ترنجو اجاره کردیم واسه همه دوستا و فامیلایی که از تهران میاومدن تا بعد از عروسی آلاخون والاخون نشن.خیلی خیلی خوش گذشت بهمون و بعد از 9 سال با فرشته هام دوباره  رفتیم اونجا و برامون تجدید خاطره شد.عسل جون کلی کنار ساحل آب بازی کرد و مجبور شدم چند بار بیارمش بالا تو سوییت و حمومش کنم و دوباره میرفت دریا و همون آش و همون کاسه.

اینم چند تا از عکسای سفر یکروزه شمال .دختر گلم عسل خانم

الهی من دورت بگردم با اون خنده قشنگت

قیافه عسل هر وقت بابا جون از من و آدرین عکس میگرفت این شلکی میشد

اه پس من چیییییییییییییییییییییی .خنده

عسل خوشگلم که به مامانش کمک میکنه وداداشیشو با کالسکه ای که مال عسل جونه و اجازه داده داداشش ازش استفاده کنه هل میده.

عسل جون و بابا مهرداد مهربونش

 

 

اینم فرشته من با اون ژست قشنگش

عسل و بابا جونش

اینم من در نقش مامان فرشته ها و جوجو های خوشگلم عسل و ادرین

دعای همیشگی من خدایا به حق همه خوبیهات فرشته هام همیشه سالم و سلامت باشن و غم روی صورت کوچولوشون نشینه هیچ وقت هیچ وقت

آمین یا رب العالمین

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانِ بهار
12 مهر 93 15:30
عیدتون مبارککککککککککککک . . . . . . . . . . . . $$$ . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$ . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$ . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$ . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$ . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$ . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$ . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$ . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $ . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$ $$$$$$$. . . . . . . . .$$$ .$$$$$$$. . . . . . . . $$ . $$$$$$. . . . . . . . $$ . .$$$. . $. . . . . . .$$ . . . . . . .$. . . . . $$ . . . . .$$$.$. . . .$$ . . . $$$$$. .$. .$$ . . .$$$$$$. . . $$ . . .$$$$. . . . $$ . . .$$. . . . . .$$ . . .$. . . . . . $$ . . . . . . . . . $$ عزیزم عید شما هم مبارک