عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

نخستین هدیه آسمانی

اولین دستخط دختر زیبای من

1393/7/12 15:30
نویسنده : مریم طالبی
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا

واسه عسل خوشگلم که با سواد شده

عسل من دیگه بلده اسمشو بنویسه.هم فارسی هم لاتین

ببینین دختر من چه کرده.عاشقتم نفسکم با اون خط قشنگت.

یه دایره نصفه.صاف صاف صاف بعدش بره بالا بعدش یه گردی زیرش

حالا یه دندونه دو دندونه سه دندونه.البته عسل جان تا تونسته دندونه گذاشته اینجا فداش شم من الهی.محبت

عسلی واسه نوشتن اس مشکل داشت که بهش یاد دادم یه نیم دایره بکشه یه نیم دایره برعکس زیرش و حل شد.دیگه مثل آب خوردن اس مینویسه

و اینم جایزه عسل جون برای اینهمه هنر نمایی

عاشقتم جوجو کوچولوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا
13 مهر 93 17:11
سلام عزیزم چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه.... مامان مهربون اگه میخواین دختر نازتون اتاق شیک و متفاوتی داشته باشه حتما به وبلاگ من سر بزنید نظر یادتون نره مرسییییییی