عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

نخستین هدیه آسمانی

هوراااااااااااا عسلی من لباس عیدشو خریده

1391/12/7 1:22
نویسنده : مریم طالبی
407 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم.نفس مامان

این لباسای خوشگل که تن عسل خانومه لباسای عید دختر خوشگلمه و قراره توی نوروز 92 ایشاا.... باهاشون بره عید دیدنی.اون پیرهن خوشگله الان که ساعت یک شبه هنوز تن دخترمه و هر کاری کردیم درش نیاورد.ببینم فردا صبح میتونم حریف این خانومی بشم یا کلن ترتیبشو تا عید میده.در هر حال ما تلاشمونو میکنیم

 

 

 

 .لباس عید عسل

الهی من قربون اون خنده های ماهت بشم.که هی میای میگی مریم طالبییییییییییی-مریم طالبییییییییییی.لباسام کجاس؟من دورت بگردم که میگی الهی من قربون شما بشم .نفس طلام خدا نکنه الهی من دور تو بگردم که عاشقتم.

 

لباس عید عسل1

 

جیگر من کلی ذوق کرده که مامانش براش اینا رو خریده!

لباس عید عسل2

عاشقتم بااون وایستادنت

 

 

لباس عید عسل3

 

 

اون کیفیم که دست عسل خانومه هدیه تولدشه که خانوم همسایه زحمت کشیدن .دستشون درد نکنه!

لباس عید عسل4

یعنی عاشق این تفکراتتم.مامان جان بچم همش تو فکره.فکر کنم نگران خله الی جونشه.بچم امروز زنگ زده با خاله صحبت کنه ولی خاله مریض شده بود نتونست باهاش حرف بزنه.الانم یه کم پکره!

 

ای خدای مهربون به حق همه خوبیهای روی زمین و آسمون این دخمل نازمون همیشه شاد باشه و خندون الهی امین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)