عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

نخستین هدیه آسمانی

دختر نازم میگه مسی

1390/11/10 0:57
نویسنده : مریم طالبی
352 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم عسل مامان

الان ساعت ١بامداد دوشنبه ١٠ بهمن ماه سال ٩٠ شمسیه.خانمی و بابا جونش لا لا کردن.منم که معلومه کجام.نفسک مامان امروز با مامانش رفتن خرید و کلی حال کردن.برنامه روزانه عسل کوچولو تقریبن اینجوریه که بین ساعت ٩ تا ١٠ صبح بلند میشه بعدش مامانی براش صبحونه درست میکنه و براش کارتنم میذاره.وقتی غذاش حاضر شد باید با منت کشی چند تا قاشق به عسل خانم بده بعدشم خودش حول حولکی چند تا لقمه بخوره.آخه خانمی اجازه نمیده و همش نق میزنه.مامان اجازه نداره دمپایی بپوشه چون اگر هزار تا دمپایی هم به عسل بدن بازم کمه و اون دمپایی رو میخواد که پای مامان یا باباشه.دختر گلم یاد گرفته وقتی کسی چیزی بهش میده میگه مسیییییییییی یعنی مرسی!

 

شبا معمولن عسلی از خواب پا میشه و مامانش میدونه تشنشه و براش اب میاره ولی دیشب خانمی پاشد نشست و انگشت اشارشو به سمت آشپزخونه گرفتو گفت آ  یعنی آب

عاشقتم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیررسام
11 بهمن 90 21:49
سلام مامان عسل خانم گل چقدر جیگر شده این عسل خانوم خاله ای قربون او مرسی گفتنت چقدر دلم میخواد صداتو بشنوم مامان عسل جیگر برای نازگلم اسفند دود کن مرسی از اینکه به وب امیررسام سر زدی لینکت میکنم شما هم اگر خواستی میتونین وب امیر رسامو لینک کنید مرسی یه بوس برای عسل خانومی

شما لطف دارین حتمن لینکتون میکنم
ندا
1 اسفند 90 16:37
سلام عسل جون و مامان مهربون عسل

از عکس ها خیلی لذت بردم روز به روز شیرینتر و جیگر تر می شی یه بوس آبدار از طرف دایی مجتبی و زن دایی ندا به عسل طلا و مامان عسل

زندایی جونم.دایی مهربونم
یه عالمه بوس واسه اینکه به من سر زدین.یه دنیا دوستون دارم
بوسسسسسسسسسسسسس