عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

نخستین هدیه آسمانی

بابایی روزت مبارک

1390/3/22 23:12
نویسنده : مریم طالبی
354 بازدید
اشتراک گذاری

مهربان ترین بابای دنیا

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش همه در کنار شما برایمان معنی پیدا کرده است.

--- بابا  جونم دوست دارم بابت تمام زحماتی که  برای من کشیدیتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

بابا جون من  قلبی به بزرگی دریا و روحی به وسعت آسمونا داره. میخوام همیشه شاداب، خندان و سالم باشه 

.بابایی نکنه یهو دلت بگیره و غصه بخوری .من و مامانی همیشه کنارتیم.

بابا جونمممممممممممممممممم

 

روزت مبارک انیمیشن های متحرک جذاب

 

اینم تبریک مامانی واسه بهترین بابای دنیا

 

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریك می گویم

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

زندگی و زیستن را در كنار تو دریافتم. مرد زندگی ام به اندازه تمام لحظه های زیستنت دوستت دارم.

 

 روزت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)