عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

نخستین هدیه آسمانی

اینم سرسره عشق عسل خانم

1391/6/19 0:11
نویسنده : مریم طالبی
503 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان دختر گلم این چند تا از عکسای شماست در حال سرسره بازی که عاشقشی کلن جرات نداریم از جلوی یه پارک رد شیم چون تا سرسره ببینی روزگارمونو سیاه میکنی!

سرسره 1

نیوفتی خانمی

سرسره 2

نه مواظبه دخترم

سرسره 3

دورت بگردم که اینقدر حواست هست به خودت

سرسره 4

کلن بیشتر پله ها رو دوست داری تا سرسره عاشقتم جوجوی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

pani
19 شهریور 91 0:25
سلام خاله اگه میشه کمک کن تا من تو مسابقه نی نی های با حجاب برنده بشم وبلاگ کودک من مسابقه شماره 3 عکس شماره10 پانی خیلییییییییییییییییییی ممنونم


چشم خاله سعی میکنم انجامش بدم
خاله ی کوثر
19 شهریور 91 0:42
سلام کوثر طلا کاندید نی نی حجاب شده ممنون میشم اگه تا روز دوشنبه به لینک زیر برو به عکس شماره 8 یعنی به کوثر رای بده
http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php



چشم سعی میکنم اینکارو انجام بدم
elham
25 شهریور 91 0:34
khale joonam cheghadr akhe to mahiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
booooooooooooooooooooossss[hrجیگر خاله الی مهربونم که مامانم جرات نداره فیلمی بزاره که خاله توشه چون اونقدر گریه میکنم که نگو و نپرس

مامي نسيم( مامان ملودي )
29 شهریور 91 10:43
عزيزم تولدت مبارك

عزیزم قربونتون برم لطف کردین

خاله الی
30 شهریور 91 10:23
جیگر خاله تولدت مبارککککککککککککک. اگه بدونی چی برات خریدم . لحظه شماری می کنم بیام پیشت . قربونت برم من که اینقدر زود داری بزرگ می شی . یه عالمه بوسسس happy birth day to you


خاله الی جون ممنونم به خاطر کتونی های خوشگلی که برام خریده بودی کل دیشبو باهاش خوابیدم کلن پدر مامانمو در آوردم چون ده بار خواست درش بیاره با وجودی که خسته بودم بیدار میشدمو هی غرغر میکردم .ممنون خاله جون