عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

نخستین هدیه آسمانی

عکسای جدید نفسم چند روز قبل تولد دو سالگیش

1391/6/12 18:45
نویسنده : مریم طالبی
412 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل نازم عشق مامان مریم

الان دو روزه که دیگه بزرگ شده و تصمیم گرفته غذای بزرگترا رو فقط بخوره کلی بیتابی میکنه که شرح کاملشو براش در پست قبلی نوشتم ولی حالا میخوام یه شیرین کاری از نفسم بزارم که پیرهنشو سرش کرده

عسل مومن

من دورت بگردم که اینهمه ماهی اینم عکسای عسلی وقتی رفته بودیم خرید این بیب بیب جدیدشه و عسلی عاشقشه تا قبل خریدش همش بغل میخواست ولی از ذوقش دیگه نمیگه ماما بغل

عسل خرید 1

دورت بگردم داری فکر میکنی کدومو برات بخریم؟

عسل خرید 2

شما انتخاب کن چشم!

عسل خرید 3

کلن عاشقتم مامان جونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 0:00
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.

من به پسملتون رای دادم خاله جون