عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

نخستین هدیه آسمانی

عسل خانم به عکاسی میرود.

1389/11/17 21:25
نویسنده : مریم طالبی
279 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم عسل خانم

امروز یکشنبه ۱۷ ۱۱/۱۳۸۹ ساعت۹ شبه.بابایی طبق معمول جلوی تلویزیون نشسته و فیلم زبان اصلی نگاه میکنه شما خانمی هم لا لا کردی البته با کلی ناز و عشوه آخه همش بیتابی میکنی لثه هات به شدت درد داره و مجبوری واسه در اومدن صدفای قشنگت درد زیادی رو تحمل کنی.قربونت برم مامانی که اینقدر باید درد بکشی.

 تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

امروز صبح با مامانی رفتیم بیرون توی کالسکه خوشگلت گذاشتمو راه افتادیم اولش کلی حال کردی اما به محض اینکه آفتاب خورد توی چشات شروع کردی به گریه کردن این عادتو از روز تولدتم داشتی فکر کنم باید یه عینک آفتابی خوشگل واسه دخملم بخرم تا اینقدر از آفتاب فراری نباشه.آره مامانی منم مجبور شدم بغلت کنم.با یه دستم شما رو بغل کردمو با یه دست دیگه کالسکتو تا بالاخره رسیدیم خونه.آخه یه جورایی حقم داشتی .صبحا عادت داری ۹.۵ از خواب پا میشی بعدش با مامانی کلی بازی میکنی و پس از تعویض پوشک شما خانمی شیر میخوری و دوباره لا لا میکنی بیتابی امروزت بیشتر واسه این بود که لا لا داشتی و برای خوابیدن توی کالسکت راحت نبودی.

 

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

راستی امروز ایمیلامو چک کردم.خاله الی از سوئد کلی از وبلاگتو عکسای دخمل خوشگلم تعریف کرده بود خاله الیت یکی از دوستای گل مامانه که قبلن با هم زبان درس میدادیم.الانم داره توی سوئد درس میخونه ایشا ا.. که موفق باشه.

 

 

 تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

دخمل نازم.دیروز با با با جون رفتیم عکاسی تا ازت عکس بگیریم.گل گل گل بودی اصلن نق نزدی با اینکه ۴ ساعت توی ماشین بودیم تا کارامونو انجام بدیم اصلن مامانی و بابایی رو اذیت نکردی.آفرین به تو دخمل گلم که اینهمه ماهی.

 تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

خوب عزیزم فعلن بسه تا مامانی بره واسه آوردن شام.

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

دوست دارم یه عالمههههههههههههههههههههههههه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آزی مامان آرتینا
18 بهمن 89 23:58
سلام
ممنون که از وبلاگ نفسم بازدید کردین.خوشحال میشم از تجربه هاتون واسم بگین.
من میخوام آخر این ماه غذای جامدو شروع کنم شما چطور؟



سلام مامان آرتینای گل دختر من 10 روز دیگه 5 ماهش تموم میشه با اینکه شیر خودمو بهش میدم ولی احساس میکنم سیر نمیشه بخاطر همین با مشورت یکی از دوستامون که اونم از دکتر پسرش پرسیده بود روزانه 1 قاشق آرد برنج+یه قاشق شیر خشک با یکم شکر با آب که البته سعی کنید تصفیه شده باشه براش فرنی درست میکنم خیلی دوست داره ولی اولش با دو تا قاشق شروع کنید زیاد ندید یواش یواش مقدارشو زیاد کنید.