عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

نخستین هدیه آسمانی

نفس مامانشه

1391/6/3 23:56
نویسنده : مریم طالبی
385 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم عشق مامان مریم

 

همین الان به زور خوابوندمت اونم از زور خستگی خوابیدی و گرنه به خودت باشه که حالا حالا بیداری.من خواستم یکم امشب پیاده روی کنم به بابایی گفتم کالسکتو برداره تا نخواد هی بغلت کنه و هر دومونو از کت و کول بندازی ولی راستش اشتباه بزرگی کردم چون یکساعت تموم مارو دنبال کالسکت که بهش میگی بیب بیب کشوندی و اصلنم توش نشستی آخرم با گریه ازت گرفتیمش ببخشید مامان جون ولی واقعن اینقدر چرخاش کثیف شده بود که نمیشد بیاریمش تو خونه اینم سندش:

عسل و کالسکه

 

 

اینم چند تا از عکسای دختر نازم وقتی لالا کرده

عزیزم خواب نازه 1

 

خواب عسل

 

این وسیله ای که دست عسل خانمه اسمش بیب بیبه سابقن سبد سیب زمینی پیاز مامانش بود ولی الان عسل خانم با یه ابتکار جالب و در اوردن سبداش تبدیلش کرده به بیب بیب عاشقشه و صبح به صبح میاد سراغش جرات ندارم ازش بگیرمش

 
 

عسلو سبد

 

اگه یه لحظه از خانمی غفلت کنی میدوئه میره تو اتاق خواب مامانو باباش و کشوی میز توالتو پله ای میکشه بیرون تا بتونه این بلا رو سر خودش بیاره

عسل و آرایش

 

عسل لوازم آرایش

 
عاشقتم جوجوی من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)