عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

نخستین هدیه آسمانی

تجهیزات زمستونی عسل جونم

1393/9/24 0:03
نویسنده : مریم طالبی
591 بازدید
اشتراک گذاری

نفسک من باشروع فصل سرما صاحب یک جفت بوت خوشگل و ناز و مهمتر از همه پینک شد.مبارکت باشه مامان جونم.

اینم کلاه و شال زمستونی بازم پینک به دستور عسل خانوم که مامان مریم با کلی مشقت بافتتشون.خداییش خیلی سخت بود.دست مامی سایت درد نکنه که به من یاد داد چجوری اینو برای دختر خوشگلم ببافم.

اینم یه دونه از نقاشیهای جدید نفسکم .مامان فدات شه که روز به روز داری بهتر  نقاشی میکشی.

و امااااااااااااااااااااااا شهر بازی.جایی که عسل خانوم بعد از مدتها دلی از عزا در آورد و تموم بازیهاشو بازی کرد.خداییش حسابی هم زندگی کرد.مامان مریمم به خاطر خطرناک بودن بعضی از بازیها باهاش همراه شد و حسابی سرش گیج و ویج رفت.هر چقدرم به بابا جون گفت شما بیا زحمتشو بکش قبول نکرد که نکرد.خندونک

آدرین خان بغل بابا جون بود تمام مدت و من و شما هم میدوییدیم تا بازی پشت بازی حالشو ببری.

ا

امروز دوباره مامان مریم نوبت دندونپزشکی داشت.الان نزدیک یک ماهه که من و بابا جون هر یکشنبه صبح و عصر به نوبت میریم دندونپزشکی.اول بابا جون میره بعد میاد تا آدرینو نگه داره و بعدش من و شما میریم اونجا یه عالمه خاله مهربون هستند که کلی به عسل جون محبت دارن و عسل از بودن در کنارشون سیر نمیشه دختر گلم قول میده که همیشه مسواکشو بزنه تا مثل من و بابا مهرداد اسیر این یونیت دندونپزشکی نشه.امیدوارم که همیشه همیشه خاله جونای مهربونشم در همه مراحل زندگیشون موفق باشند و به تمام آرزوهای خوبشون برسن.الهی آمین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)