عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

نخستین هدیه آسمانی

مامانی شرمندتم.

1393/1/16 23:29
نویسنده : مریم طالبی
462 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی من.عسل زیبای من

امروز چهارشنبه 3 دی ماه سال 1392 ساعت 11 شبه و من در حالی دارم این متنو برای دختر خوشگلم مینویسم که شما لالا کردی کنارم و بابایی هم داره یواش یواش میخوابه.برای اینکه نور اذیتتون نکنه رفتم کنار آشپزخونه تا از نور اونجا استفاده کنم.که بابا جون مهربون گفت اونجا سرما میخوری بیا همین جا.چراغارو روشن کن.ما خوابمون میبره.بابا جونه دیگه.یه مهربون به تمام معنا.ممنونم ازش برای اینکه تمام بد اخلاقیهای من رو تحمل میکنه.آخه این روزا مامان بدجوری بد اخلاق شده .دست خودشم نیست .به خاطر حالت تهوع شدید و سردردهای دوران بارداریه.اخه بزودی داداش ادرین هم به جمع خونواده ما اضافه میشه و تموم این مشکلات تموم میشه.انشاا....

و اما تو دختر مهربون و زیبای من

یک دنیا سپاس برای صبوریت که این روزا این مامان بد اخلاق رو حسابی تحمل میکنی.مامانی شرمندتم که نمیتونم مثل قبل بغلت کنم.یا بیرون ببرمت.الهی بمیرم که همش مجبورم بشینم و روی زمین بگیرمت توی بغلم.بهت قول میدم داداشی که دنیا بیاد تمام این روزا رو برات جبران کنم.الهی من فدات شم که تا سرم درد میگیره میدویی و با انگشتای کوچیکت سرمو ماساژمیدی تا خوب بشه.من دورت بگردم که برام روسری میاری تا ببندم به چشام تا نور اذیتم نکنه.و تا میگم حالم خوب نیست میدویی برام دستمال کاغذی میاری یا سریع برق دستشویی رو برام روشن میکنی و درو برام باز میکنی تا به قول خودت شما زحمت نکش من برات باز میکنم.

عاشقتم جوجو کوچولوی مامان مریم.مامانی شرمندتم که سه ماهه نتونستم بغلت کنم.به خدا دلم ضعف رفته واسه اینکه توی بغلم بگیرمتو حسابی بچلونمت.ولی مامان جونی.اینا همش واسه اینه که شما تنها نباشی و بتونی از این به بعد یه همبازی مهربون داشته باشی.من دورت بگردم که از من قول میگیری نینی دنیا اومد منو بغل میکنی؟

همیشه وقتی صدات میکردم یکی یه دونه من.همه میگفتند اینجوری نگو ممکنه فردا بچت دختر بچه از یه دونه ای در بیاد.ولی الان با صدای بلند فریاد میزنم.فرشته یکی یه دونه من یک دنیاااااااااا عاشقتم.و با تمام وجودم آرزو میکنم که خدای بزرگ به من و بابایی کمک کنه تا بتونیم آینده خوبی برای دختر یکی یه دونم و پسر یکی یه دونم رقم بزنم.مامان جون مطمئن باش از کوچکترین تلاشی برای ساختن آینده زیبا و سرشار از موفقیت شما دو تا فرشته دوست داشتنی  دریغ نخواهم کرد.

یک دنیا عاشقتم.نفسکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)