عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

نخستین هدیه آسمانی

زیباترین ترانه زندگیم تولدت مبارک

1392/7/21 0:51
نویسنده : مریم طالبی
497 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته زیبای من عسل کوچولوم

سه سالگیت مبارک

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عسل سه سالگی 2

اینم دختر زیباروی من با بابا مهردادش در حال بریدن کیک❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 شکلکهای جالب آروین

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عسل سه سالگی 3

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اینم نفس مامان در حال فوت کردن شمع تولدش

عسل سه سالگی 4

 

اینم فرشته کوچولوی منه در حال استراحت.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤از بس که رقصیده دخترکم.خسته شده.الانم که دارم مینویسم براش دارم واسه عکسا اتیکت میزارم و بلند بلند میگم سه سالگی عسل که خانمی شاکی شده میگه من سه سالگیم نیست دو سالم شده.

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

امسال برای دختر خوشگلم دوتا جشن تولد گرفتم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤.یکی در منزل و یکی دیگه در مهد کودک عسلی ،اینم از عکسای خوشگل دخترم در مهد کودکش:

عسل مهد1

اینجا نهایت هیجان عسلکم بود.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤عشقم کلی ذوق کرده بود و خوشحال بود که براش توی مهد جشن گرفته بودند.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عسل مهد 2

اینم نفس مامانش در حال فوت کردن شمع سه سالگیش.

 

 

 

عسل مهد 3

الهی من قربون اون ژست خوشگلت بشم.

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عسل مهد 4

اینم نحوه برخورد عسل خانم با هر کسی که میخواد به کیکش ناخونک بزنه  ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

عسل مهد 5

اینم خاله مهربون مهد عسل جونم .خاله سارای مهربون که هم عسل عاشقشه و هم خاله جونش عسلو خیلی خیلی دوست داره.

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

 

عاشقتم جوجو کوچولوی من.الهی صدو بیست ساله بشی مامان جونم.بوسسسسسسسسسسسس یه عالمه.واسه بهترین هدیه آسمونی عسل مهربونم.

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)